ÄLSKLING!

dålig uppdatering ... inte haft tid! blev stress idag igen haha.
men iaf, så gick jag och mamma och handlade sen när vi kom hem igen så ville mamma baka och det blev klart kl 16.00, och jag skulle liksom ta tåget 16.25 :O så hon gjorde pytt i panna så då slängde vi i oss de sen iväg till tåget där hon lämnade mig. ÖS REGNA! så himla tråkigt, blir ju helt trött av sånt väder... eller vad tycker ni?
iaf så är jag hemma hos min pojkvän nu, vi har precis varit ute lite med folket. timmi,sara,mandy,dennis,jonny,mulle&micke. Trevligt. Dennis hade klippt sig ;D skit fräckt! så sara och mandy gjorde tuppkam och sånt hahahahah ;p sexigt! bilder kommer imorgon när jag kommit hem.
ska hämta hans föräldrar i smygehamn kl 02.00 så vi ska nog bara sova lite nu, eller inte jag för jag är jättepigg men han är trött.. AHH :( haha! men han är ju sjuk så ....
vad har ni gjort i detta trista vädret då?

xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: bitte

fin blogg

2008-08-23 @ 23:09:08
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0