älskling (;

igår så skulle jag och älskling egentligen iväg till Gislövsmarknad en runda, men ändrade planer!
älskling&marthina kom hem till mig, så körde vi iväg till tobbefavorit där det va partyparty ;D mycket trevligt! där var bl.a. erika,smulan,danne,jonny,dennis,marthina,mandy & sara. jag hade mycket trevligt tillsammans med mandy,sara&marthina ;D graauw!
vid 00.00 körde jag och älskling hem för han ska jobba imorgon :( så kl halv 8 när jag vaknade så var det ingen robin bredvid mig i hans säng .... men somnade om snabbt och vaknade vid halv 2, och då hade älskling slutat ;D vi käkade frukost och snackade lite med hans mamma sen blev det in i sängen där han somnade, & jag la bara och vilade lite. skönt!
knackade på dörren, & det va mulle ;p snackade lite skit sen vidare till skurup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0