borta bra, men hemma bäst.

ellerhur är det så? när man varit borta eller umgåtts med någon en hel helg så är det så skönt att komma hem till lilla mamma och bara ta det lugnt ;D & det är vad jag ska göra idag.
iugår så blev det ett snabbt inlägg när jag var hemma hos min pojkvän, efter det inlägget så somnade vi båda bums, men han väckte mig igen kl 01.00 då vi körde till smyge för att hämta hans föräldrar (; då var jag riktigt trött, frös och allt haha.
när vi hämtat dom så blev det raka vägen hem och lägga dig. riktigt trött var jag så somna direkt! vaknade sen inte förräns kl 12.00 då älskling väckte mig haha ;p
sen körde vi och hämta mulle sen blev det svedala, så gick jag till mormor (: där mina två kusiner, två mostrar, mamma,mormor och min kusins lille bebis. jättesöt!
åt frukost där, sen blev det swedala quality outlet där jag handla ett par miss sixty jeans (: 599kr och jättesköna!
vidare till mc donalds, som blev maten för dagen haha ;p
kom hem och tog väck brännskade saken från mitt sår, och då har det blivit inflamerat och skit, helt geggit och äckligt... svin ont gör de! så får gå och lufta det nu, passa på när jag är hemma och så.
men ska lägga mig i sängen med ett surt äpple ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0