brev.

har nyss suttit och skrivit brev till min systers barn, linnea favorit ;D hon fyller 9år imorgon så tänkte skicka upp det idag, så kommer det nästa vecka någongång .. kom inte på det förens nu liksom.
skickade med lite bilder och så också så hon blir säkert glad och ringer och berättar för moster "mig" om sin födelsedag.
fint väder ute, bud på att gå ut men nej! finns inget att göra i skurup, och i trelleborg kan man inte vara i idag.. trist menmen, hoppas alla ni har kul där iaf.
ah vad är det med mig? det är inte som det brukar, känns i min kropp att det är något fel, vad? fan är helt konstig inom mig, ah... men ska ligga i sängen inatt/ikväll, läsa massa i min bok.
om ni vill ses så ring min mobil, eller skit i det. ut och festa istället (;
hörs senare ikväll! ;D för nu ska jag hoppa i badet

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0