dagen igår ;p

hann aldrig skriva här igår, iochmed min pojkvän var hemma hos mig som jag skrivit innan ;p
så tänkte berätta lite om igår, även om det inte hände så mycket, han kom hem till mig och då körde vi ner och köpte godis&chips typ, gottgott! sen satte vi på en film, Nattbuss 807. grymt bra film! hatar rasister .. sjukt asså, menmen folk är som dom är ju .. sen blev det att han satt vid datan lite sen massa myyyyys (; <3
gick och la oss klockan 2 typ, sen blev det up klockan 06.00 igen haha ;D
nu sitter jag i skolan, nyss skrivit klart ett arbete eller så tillsammans med louise&jessica, så tänkte passa på att gå in här och skriva lite ;p haha (; duktig jag är va?
robin ligger och sover hemma hos mig, han ska sova där fram till imorogn bara.. men ändå haha!
sen ska han festa festa festa hela helgen .... buhh :( menmen haha.
så när jag kommer hem har han väl precis duschat och är nyvaken, och då ska jag faktiskt sova en liten stund. behöver det känner jag ;D
men har inte tidatt sitta härm era, hoppas ni andra har skoj i skolan haha ;D


xoxo / celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0