fan ..

Ni vet dom kläderna jag prata om igår? som jag skulle beställa idag ifrån min favorithemsida? ;p
mamma slutar om 30min, så bestämde mig för att gå in och lägga de i kundvagnen igen och så, så allt liksom var klart men vad tror ni har hänt? jo under kvällen/morgonen så har någon idiot beställt både dom jeansen jag ville ha och den tröjan ...... och nu finns dom inte i lagret mera :'/ .... Det var liksom rea så det fanns liksom inte fler exemplar av kläderna..
Tror ni jag lackar nu asså? FANFANFAN!
men när mamma kommer hem så ska jag iaf beställa stövlarna som jag hitta igår, se om jag hittar något annat plagg? behöver jeans ... skoj med en tröja också..
prova att lägga in bild på kläderna men bara för de så funka de inte... bilderna kommer kanske senare idag ;p



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0