film, och ännu mera film.

denna kvällen spenderades tillsammans med mamma framför tvn ;p
först så kollade vi på 2 avsnitt utav Gossip Girl, en ungdomsserie som jag följt, uppehåll nu så dom visar gamla avsnitt över sommaren, sen kollade vi på Greek som också är en ungdomsserie som går på tv varje söndag. Ska nog börja kolla på den ;D första gången jag såg den, bara sett reklamen annars.
Innan maten så blev det en film vid namn   Håll tassarna borta från min dotter. Tyckte den var mycket bra ;D häftigt om man hade en sån pappa tillslut, även om jag är nöjd med hur min beter sig, bortsett får ibland och förr ....
Sen kalla mamma, Matdags! Kött & Pommes i ugnen, mycket gott.
sen kom där en film på tv, hette typ eight days to live, det var då en sann historia där bl.a. Kirsten "i OC" var med. Även den filmen var mycket bra (=
Detta blev en bra filmkväll, bara bra filmer/serier.
Klockan är nu 22.08 och mammas sista semester dag, hon börjar jobba imorgon vilket jag egentligen också skulle men det blev inte av ... synd! Så nu kan man itne sitta uppe nätterna långa framför filmer tillsammans med mamma, för nu jobbar hon, är trött på dagarna o.s.v. inget skoj .... Snart börjar jag också, någon dag efter Vallåkra.
hörs senare läsare!

xoxo/ Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0