film.

på kvällen så blev det käk med mamma ;D  också såklart massa skitsnack som vanligt haha.
satte igång Super Bad. En cool film "super sugen, på svenska?" Den va dock inte som jag tänkt mig men riktigt ball va den faktiskt haha! Krilleboy brände den till oss för någon dag sen.
& när den var slut så satte vi i Hata Göteborg! den filmen såg jag och melissa för ett bra tag sen, och jag tycker den är så jävla bra! mamma har ju inte sett den, och mig gjorde det inget att jag såg den ännu en gång.
älskar den filmen! men sjukt att man kan falla för grupptrycket så mycket, har aldrig hänt mig själv men vad jag förstår så är det väldigt jobbigt ...
iaf, så sitter jag här nu! är ju knappt hemma längre, eller vid datan. så får passa på lite ibland haha ;p




KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0