förkyld ..

idag blev det att sova på soffan, robin har börjat snarka igen ;o sjukt ... sen gick jag upp 06.00 och var urtrött, tog på mig, sminka mig lite sen blev det 1 macka.
gick iväg till stationen, mötte louise också blev det tåg sen buss upp till skolan. Haft massa skitprov.. engelska och svenska, palla engelska! hatar der, och kan noll ...
efter skolan så blev det att gå till tåget "för stadsbussen var helt seg.:" så det tog 30minuter haha ;p gick med fidda,simon&louise. trevligt!
sen när jag var i skurup så blev det hem till pappa, käkade björnbär sen någon skitgod björnbärspaj ;D sen kom mamma och hämta mig, iväg till lotta för att hämta öl sen hem igen, tog en fransk hotdog på vägen (; gott. men hon var kass på de, herregud haha.
sitter här nu med min lakrits klubba, bonbonland. skit gott ! ska snart hoppa i ett varmt bad, sen bara vara hemma ikväll. sitta och vänta på sms från min pojkvän som ska festa i trelleborg ... (:
vad ska alla göra i helgen? hörs!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0