första skoldagen ;p

då är man pigg & vaken nu då ;D trodde jag skulle vara skit trött och bara vilja stanna kvar i sängen, men jodå jag är uppe. mitt alarm ringde, och förstod inte att det var alarmet som vibrera och ringde jag jag lät de va men tur var så ringde mamma 5 minuter efter haha ;p måste börja lära mig de om väckarklocka/alarm
nu sitter jag här, färdig sminkad och äter mina två mackor ;D
ska linda om benet sen, iochmed jag ska gå en hel dag, + att jag ska ha jeans "funkar inte med brännskadan..."
men ska faktiskt gå och klä på mig och lite så, så har inte tid att sitta här och skriva ;p
men efter skolan så ska jag iaf till min kära pappa, käka räkmacka och lite så ;D efter det kommer jag hem, och till datan så då skriver jag hur min dag har varit ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0