godmorgon.

Nu har jag vaknat, dock mycket sent men det beror på att jag sovit i mammas dubbelsäng med siden överdrag till täcke,kudde ;D så himla mysigt att sova där!
när jag vaknade så hade mamma varit och köpt nybakade bullar så vi satte oss och började äta frukost, mycket gott!
sitter just nu här, läst lite bloggar också blir det vidare in en snabbis på bilddagboken, har inget speciellt att berätta ..
ikväll så ska kanske jag,krilleboy&mamma till min morbror och hans fru, mycket härliga personer, inga sånna allvarliga,tråkiga släktningar som man oftast har ;p käka kräfter och lite så där, mycket mysigt. Blir nog en runda på kvällen till min morfar på svedala kyrkogård .... <3
men ska vidare in i badet nu snart, så vi hörs senare!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0