godnatt (:

nu är klockan halv 12, tänka sig att jag klarat av att vara uppe såhär pass länge när jag bara sovit 11 timmar sen i onsdags ....
skönt att få sova i min egna säng nu, det var några dagar sen, onsdags sist. och då sov jag nog gott haha!
ser nästan dubbelt med ögonen så trött jag är, bultar som ett hjärta på benet vid bränngrejen och det gör så ont så jag känner mig lite halft yr, så tur har jag bara 1 steg till sängen, rädd för att svimma annars.
kommer sova som en nykär prinsessa inatt (a  kommer fan sova fram till klockan 14 eller något haha ;p återstår att se imorgon läsare haha.
vad har ni föresten gjort i helgen? glömt fråga ju ;p
nej nu ska jag snacka klart med min pojkvän, sen blir det sängen. men hur ska jag ligga med benet? hrm... ajja får se haha.. varför just jag asså? men var iaf inte klantig, inget sånt .
nej nu snackar jag för mycket skit. haha! sov gott läsare, hörs imorgon!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0