godnatt!

Nu är klockan lite över midnatt och det är dags för mig att sova, måste komma i lite rutiner nu.. snart skolstart och då ska man upp tidigt och lägga sig tidigt också för den delen. svårt för mig, och det har det alltid varit.
nyss kopplat ur min andra hårddisk. Den lilla med världens minne, för min bror ska låna den över helgen för han ska byta data eller något ;s förstod inte riktigt vad han sa haha. men då ska han ha den och lägga över alla sina saker på sålänge. Hoppas nu han inte kollar in alla mina hundratals bilder (; haha men det vet jag att han gör redan, så har faktiskt varit smart och kopierat över dom flesta på min vanliga hårddisk haha!
Sen har jag letat upp alla skivor till bl.a. camen, båda kamerorna, skrivaren, brännskivan, office programen, mobilen och lite sånna program. allt åker ju väck när jag kopplar in nya datan "efter helgen tror jag" ;D så nu är det mesta fixat.
imorgon hinnerj ag inte skriva, mycket som ska göras. Dammsugas noggrant i lägenheten, duscha, fixa långa naglar på mig ;D också sen iväg och lämna  filmrullar, köpa lite snacks och sånt. Men bloggar när jag får tid över ;D
packa det sista också, robinhjärtat kommer imorgon eftermiddag (;
gonatt, sov gott läsare!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0