Gomorgon!

Vaknade utav mitt alarm på mobilen idag igen, fast idag blev det kl 10.00 ,måste ju faktiskt gå upp tidigare och tidigare för varje dag, men det skiter sig nu på vallåkra haha ;p
iaf så satte jag igång med dammsugaren, blev hela lägenheten! fyfan va drygt, hatar dammsugning men gillar att städa annars haha... gick på 1 timme eller så, måste ju vara noggran -.- suck ...
nu sitter jag mest och snackar med erikababe på msn ;D härligt! blir så glad av att prata med henne, så himla underbar brud asså!
nu ska jag ta och hoppa i ett bad, sen fixa naglarna ;D se hur de blir ... har ju aldrig gjort de förr, men det ska nog gå alldeles utmärkt.
vad ska alla göra idag?

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0