gomorron!

vaknade av att solen sken in genom mina gardiner ;p snacka om att jag blev lycklig, solen är kvar men nu har det tyvärr börjat blåsa lite. Så inget solande idag iheller, men solen hittar fram lite när den känner för de så kanske skönt ;p Hoppas det fortsätter med bra väder ikväll för då blir det ut med melissababe ;D
Nu sitter jag här i en tom lägenhet "mamma är på jobb, första dagen" hatar att vara ensam, kan kvitta om det är morgon,dag,natt.. hemskt att inte höra någon annan vid sig, tycker inte ni de?
iaf, så sitter jag och äter en skink&gurk macka, "slickar mig runt munnen" så himla gott (;
ska nog snart lägga mig och läsa i boken, kommit så himla långt nu i den haha ;D glad är jag för de!
vi får höras senare! vad ska ni alla hitta på med idag?

xoxo /Celina


Kommentarer
Postat av: liene

Låter gott med mackan.

Ha en bra dag!

2008-08-11 @ 13:37:19
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0