gonatt.

nu är det nog läggdags för min del, eller? (; klockan är dock bara 23.41 men finns ju ingenting att göra, orkar inte se film .. gjort det nu 3 kvällar irad.. Vill ju ut, faktiskt ut i skurup också för den delen! så bara ring skurupsfolket, en kväll ute i skurup kan ju inte skada. saknar ju er ;p men ni saknar nog inte mig haha! skämta.
imorgon så ska jag och erika mötas också ska vi handla blondering till lilla mig, ska slinga mitt hår under så det bruna åker väck helt nu. trött på de ;p haha!
mill smsa mig innan, alladin är avlivad :'( usch, den kära hunden har varit med om så himla mycket, ända sen vi var små och sprang runt på sjölandet så fanns han med oss, alltid när man kom till er så mötte han en vid dörren. Den hunden är nog den snällaste hund jag vet, han har alltid varit en pensionär (; ända sen han föddes så påminde han om de.
vila i frid Alladin, du har det bättre där du är nu <3



KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0