GOTTEGRIS.

nu har jag&mamma ätit korv och makaroner, haha lätt och bra (;
& jag har hunnit sova i ca 2 timmar, och det var mycket skönt ska jag säga er!
jag&mamma ska ner nu och handla lite godis till kvällen, muuums! robin kommer ju efter kalaset med film, men blir nog senare så jag&mamma ska sitta hemma och mysa lite ;D mycket skönt med en mamma&dotter kväll, älskar det som fan! det är något av det bästa jag vet. <3 bara för att det är min mamma ju, haha! vi som har så bra kontakt och pratar som kompisar, fnissar, fotar osv haha!
men ska gå nu, mamma ropar.
vad ska föresten ni andra göra ikväll? någon som ska till sista kvällen på malmöfestivalen?



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0