gulligaste skorna i världen ;p

sitter just nu inne och kollar lite kläder och skor på nätet ;p hittade själv ett par jeans & en tröja som jag ska beställa imorgon, rea på min kära hemsida så passar på då.
gick in på brandos.se  ,mycket fina skor där! hittade ett par svarta klackskor, just min stil och just vad jag behöver just nu så ska nog beställa det också. men dom får vänta tills efter vallåkra, för då vet jag hur mycket lön jag fått in på kontot, + studiebidraget (;
& kolla här på bilden nedan, vad jag hitta. Började kolla på flickskor och fann dessa supergulliga skorna. kände bara att jag ville ha en liten dotter, handla söta rosa/lila/vita skor till, och rosa små klänningar och bodys ;p aw gud!



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0