hejhej

klockan halv 11 så ringde mitt alarm på mobilen, steg upp och satte igång datan för att skicka videona från igår, till melissa för sen skulle hon på kalas. så gjorde de sen gick jag och la mig igen & vakna halv 1.
käkade frukost och sen blev det diska och fixa iordning i lägenheten, tog bl.a. ihop min smutstvätt för vi hade tvätttid i eftermiddag.
Mamma kom hem kl 15.00 ,då framkallade vi lite kort från morfars begravning ........ och sen min syster ystad var nere i skåne med hennes fyra underbara ungar ;D så bilderna kommer till fredag typ. Framkalla även en film på mig och min pojkvän, som jag ska sätta i en ram som jag köpte för ett tag sen, aldrig fått en bra bild på oss men nu så ;D dock ingen ny bild men vafan, båda kollar in i kameran iaf, och det är det som räknas (;
Nu sitter jag här, nyss varit nere i tvättstugan, ska lägga mig i sängen och läsa några sidor ur min bok som snart är klar ;D Rekomenderar er alla att läsa den boken, LEVANDE BRÄND
usch det spöregnar ute :/ ,snacka om att man blir deprimerad, läste ju på löpsedlarna igår att solen&värmen skulle komma tillbaka igen ... tror inte ett dugg på de, men hoppas på bra väder till vallåkra ;D sitta hemma idag och kolla film ikväll, går dock inte ut i detta vädret haha!
vad har ni hittat på med idag?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0