hellu (;

igår så var jag&älskling bjuda på middag hemma hos mill&hende ;D hade mycket trevligt.
jag&mill skulle koka potatis, också blev det en massa snack. mycket härligt att prata med dig, du är så himla underbar gumman! vilka minnen vi har sen vi var små och sprang och lekte på sjölandet hehe ...
iaf, så käkade vi grillat sen kolla vi på American Pie Beta house. Skitbra film, tyckte jag ;D    HAHA!
sen åkte killarna iväg för att handla och så blev det massa hemsligheter hahaha!
iaf, så åkte vi hem tidiigt för att älskling skulle jobba ...

nu ska jag iaf till Rynge med mill,mamma,lotta&martin. sen hem och fixa mig och lite så sen kommer älskling och hämtar mig och då ska vi till Gislövsmarknad med alla andra. Danne Stråhed spelar ju där haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0