helluu

hejhej alla läsare (; allt bra med er idag?? eller ni kanske sover fortfarande hehe, klockan är ju "bara" halv1 (;
själv så har jag varit uppe sen halv 10, då jag kollade på blue water high och käkade frukost, sen körde mamma mig till färgaffären och där stog erikababe och vänta på mig ;D in där och handlade slingfärg till mig sen körde vi hem till mig med moppen. Slingade mitt underhår för det är ju brunt "iochmed jag färga de svart förr" men nu är jag helt blond och det gillar jag, det va så himla längesen ! många år sen haha ;p
nu sitter jag bara här, lyssnar på lasse stefanz (;
ikväll vill jag hitta på något, vill ut! är så rastlös, suttit hemma i 4 dagar nu ... ah gud! kanske ut med melissa tonight?
hörs senare!

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0