helluu.

gick en runda med min bror&mamma till kommunen i skurup, jag&min bror skulle hämta våra buss/tåg kort till skolstarten, han börjar den 21 (?) & jag börjar redan påå onsdag. faktiskt inte nervös, har ju jessica (: men blir säkert nervös påväg till tågstationen på morgonen haha! men nu är iaf kortet fixat, kan åka TILL malmöfestivalen varje dag också gratis med de kortet, men får betala hemvägen. så det är ju bra (:
Sitter här nu, precis ätit toastmackor tillsammans med mamma&min bror, ska till pappa ikväll och spendera kvällen tillsammans med han och min bror. låna ut min andra hårddisk till min bror också, så får ha handväskan med så den kommer med (:
tar emot massa bilder från smulan just nu, mååånga bilder men det är alltid kul ;D
hörs senare ikväll!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0