hemma nu

då har pappa kört hem mig nu (: gick dit och där blev det mest att äta björnbär & mjölk, mums gillar det så himla mycket ;D haha! Sen har vi typ bara kollat på tv, snackat skit och lite så.
klockan 21.00 körde han mig hem, för det var dags för han att gå och lägga sig, han var skit trött så blev hem tidigt denna dag.
nu sitter jag bara här, snackat lite skit med mamma också läst linda rosnings blogg (: tycker det är bra skrivet av hennes dotter melissa. palla med att snacka så mycket skit om linda när man inte ens känner henne? många tror på vad media skriver men det är bara skitsnack alltihopa. menmen,.
nu ska jag snart gå och lägga mig iaf. lite smått hungrig/sugen på något,. får se vad som finns i kylen haha x)
skriver ett sista inlägg sen innan jag kryper till kojjs.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0