hos robinhjärtat ;p

sitter här nu hos min kära pojkvän ;p nyss gjort oss iordning och allt sånt, skit trött !!!!
somna kl 02.00 typ, men sen 02.44 så smsa marthina och fråga om jag var vaken ;p ahh! just när jag somnat och allt, men mne hahaha.. robin snarka som fan så satt och smsa med henne en liten del av natten sen la jag där och kunde inte somna .... snarksnarksnark ... så blev kanske 1 timmes sömn inatt, blir att sova i bilen (?)
eller så hller marthina mig vaken med att vi ska börja dricka redan haha! men det säger ju inte jag nej till.
sitter bara här nu iaf, smsar lite med mamma ;)  ska snart packa in i bilen, sen köra och hämta mulle sen marthina (; sen frukost någonstans haha. sitta på lidl och vänta för att alla ska komma ;p
hörs på söndag kväll tror jag ;D
sköt om er allihopa!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0