ingen hårddisk ..

sitter här nu, nyduschad och ren haha ;D som ni märkt så badar jag alltid, säger duschar men badar ;p inte duschat sen jag bodde på sjölandet och det var liksom -06 haha! så det var ett tag sen, duschar dock av mig efter ett varmt bad, inte så hygieniskt att bada, iochmed man badar i skiten haha! .. men badar alltid tidigt, som ni ser, klockan är bara 19.00 och jag är redan nybadad.
iaf så sitterj ag här nu, sugen på att lyssna på hög musik. men min bror har min andra hårddisk där all musik är .... ah nä :( haha! och han smsa och sa en hemlighet, och nu har jag ont i magen och är jätte rädd, usch nej! :( fuckfuckfuck .. men det hade kommit ut en annan dag annars ändåså... men vill att det ska komma ifrån min mun.
iaf, så blir det nog tv nu, palla att sitta här utan musik haha (; får hoppas han kommer hit snart med den.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0