jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren.

efter maten och några kapitel i boken så satte jag&mamma oss framför tvn och zappa mellan kanalerna och på TCM så såg vi Jennifer Love Hewit :o jag bara: kan det vara den filmen jag vill att det ska vara?! Sen efter ca 2 min så kom Freddie Prinze Jr upp i vår tv :O SNYGGINGEN SJÄLV! jovisst var det den filmen jag ville det skulle vara,
Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren.
mycket gammal film, första filmen heter "jag vet vad du gjorde förra sommaren" Den har jag på VHS "iochmed den är så gammal" men har aldrig hittat denna filmen, har varit riktigt förbannad många gången.
men nu av ett zappande på tvn så kom den fram ;D urglad blev både jag och mamma, läskig film! men jag rekomenderar er läsare att kolla på båda filmerna, om ni gillar gamla rysare "som är mycket bättre än nya rysare, enligt mig" ..
Iaf, så sitter jag bara här nu och lyssnar på musik "för att inte känna mig som den ända vakna i familjen" ;p haha. så smsar jag med min kära pojkvän, mycket härligt. men vill ha han här nu, kanske hamnar i mammas dubbelsäng av rädla haha x) kan knappt sova på nätterna själv, för vi har en ande i lägenheten, en mycket gammal man som dog i lägenheten innan vi flytta in ... så sen första gången han "visade sig" i min närhet så har jag inte kunnat sova riktigt, sova har jag kunnat men just att gå till sängen utan att tro där är spöken under sängen "som när man va liten"
tror på spöken/andar, ni kanske tycker jag är galen ?? tror ni själv på något sånt? eller kanske varit med om någon händelse?

xoxo /Celina


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror på andar och spöken. har själv varit med om ungefär något liknade som du beskrev i texten. vårt hus är en gammal affär så jag har vid vissa tillfällen sett olika skepnader. jag är dock inte rädd för det. jag tycker bara det är häftigt. andar kan trots allt inte skada oss ;D

2008-08-13 @ 00:34:31
URL: http://daddyimawhore.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0