kräftskiva (;

nu är jag hemkommen ifrån den mycket trevliga kräftskivan ;D klockan är nu 01.14 typ, iaf så kom jonas&louise dit där också, så blev ju massa skitsnack med min favoritkusin louise <3 härligt att se dig, ett tag sen sist ju, så blev att glo massa bilder och så också.
käkade kräftor, mycket gott! ;D sen blev det bullar och någon typ kladdkaka med frukter och sorbet glass på typ, riktigt gott va de också (; så nu sitter jag här och är propp mätt.
mitt snygga linne kasa ner hela tiden, så ska ju inte festa satan i de linnet hahah x) även om det ska med upp till vallåkra hahah, även omdet är storlek 34 så är det förstort, lite iaf.. men vafan ;D vill folk glo så vafan,
men nu ska jag tvätta bort mitt smink, lägga in bilderna och sen i säng, kanske blir några sidor i min bok också.
ni ska få se lite bilder imorgon, togs dock ingen bild på mig&louise ... jo i hennes kamera, men inte i min ... menmen

KYSS!
sov gott så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0