kväll igen ;p

ja då har denna dagen gått, och första skoldagen tillochmed ;D
dagen har gått mycket bra tycker jag, dock så har alla i min klass varit tysta, blyga och såhär. så ingen snackar med varandra hahahah x) men det kommer! ska ju öändå gå med varandra i 3år så likabra att börja direkt ;p
iaf så tror jag nog det är bra lärare, verkar faktiskt bra (; lite halv mobbade hahaha..
vi fick mest massa papper , skåpen och ltie sånt skit idag, inga lära-känna-varandra övningar alls, så får se när det blir x) hade behövts i denna klassen, kom iaf kontakt med någon Anton Nilsson, också såklart Simon Robertsson & Louise Adler. sen lite haft med någon Fanny ;s blir nog bättre imorgon! det ska jag se till haha.
efter skolan så satt vi lite i cafeterian, väntade på jessica (; sen blev det buss & tåg hem, träffade PATRIC BÄSTIS på tåget och samt hans snuskiga bror Andreas hahah x) sen stack jag direkt till pappa för att äta, blev räkmackor ;D så jävla gott! älskar det. ska själv ha smörgåstårta på mitt "släktkalas" som ska bli av snart,
pappa&jag gick och handla lås till skåpet i skolan, sen gick jag hemåt (:
blev givetvis massa snack med mamma ;D lika underbart! hon var nyfiken över min dag haha. sen fick hon fylla i alla hundra blanketter som skulle tillbaka till skolan redan imorgon ;p
skriver innan jag ska sova iaf ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0