kvällen, sov.

igårkväll så tog jag mig ett bad, sen skickade jag ett sms till min pojkvän. sen somnade jag bums, och då var klockan bara halv 9 typ. sen 23.45 så kom mamma in och väckte mig och sa att hon skulle sova och då gick jag upp för att stänga datan sen gå på toaletten sen la jag mig igen och somnade om.
det var min kväll, skit tråkigt och den värsta kvällen på länge .. men fanns inget annat jag kunnat göra så ..
igår kände jag mig verkligen inte som mig själv, allt var fel, kroppen kändes konstig, trött, ögonen gjorde ont och jag var helt nere. arg och ledsen, varför? det vet jag inte menmen.. verkar ha en sån period nu och det hatar jag!
vad gjorde ni andra igår kväll?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0