LAAJV.

sitter just nu inne på min lunarstorm , Celina92. satt där alltid förr som en lunarnörd och fixade pressen varje dag och sånt löjligt ;p fast nu går jag väl mest in där för att prata med ... christoffer? ah vafan, blackout men skit samma. Kanske inne där 2 gånger i veckan, om ens de. Brukar skriva lite i bloggen vad som hänt, ska skriva ut alla mina inlägg där sen och sätta ihop till en "publik dagbok" för jag skriver min egna dagbok mycket ofta också, nästan varje dag och där är liksom det personliga som aldrig kommer ut. Iaf så sitter jag och lajvar en massa där ;p riktigt kul! har kanske 50 lajv kvar, ;p Knaprar på supergoda karameller, Kungen av Danmark. Mmmm så gott ;D
ligger alla och sover eller?



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0