måndag igen -.-

ja ny vecka med nya utmaningar .. var faktiskt pigg imorse när jag vakna haha ;D
dagen har gått bra, haft riktiga lektioner fast inte jätte jobbiga haha. bara intruduktioner av lektionerna också hade vi matte diagnos för att sverker ska se vart vi ligger i matten, tror själv att jag ligger mycket bra till ;D vill ju gå matte b senare, iochmed jag hade bra i matten innan "eller ganska bra ;p " hahahah !
efter skolan så var jag i ystad med louise, handla ny bh  ;D haha! svart med något vitt på, för er som är intresserade hahaha (; behövde verkligen det men gått ner mycket CM runt om, så visste knappt vad jag hade för storlek längre,
men nu ska jag käka pytt i panna tillsammans med mamma ;D hörs sen!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0