melissa tonight! (;

yeey! äntligen så får jag spendera en helkväll tillsammans med min kära bästis melissa, tillochmed under dagen umgicks vi!  Stack till drivas tillsammans med henne för hon skulle handla grejer till skolstarten, sen stack vi hem till mig där vi satt vid datan och så, jag duschade sen bestämde vi oss för att käka kebabtallrik på pizzaboden ;D Mums!
Köpte hennes rosa jacka (a tacktack! älskar den så himla mycket,
köpte lite godis & morotsjuice sen blev det att sitta på statiol och bara snacka lite skit och fota. Anton&Jesper kom senare, också träffade vi KF;Emma,Jenny,Micke,Hampe, Stork och smulan ;D bl.a. Sen kom hende&mill också liten runda med volvon haha! (; 
jag&melissa gick mot hydro/hem vid halv 11 tiden, fast sen satte vi oss mitt på trottoaren där vi också satt och snacka skit men vi avbröts av stänk i pannan, AH NÄ DET BÖRJAR REGNA! 
snabbt hejdå sen sprang vi på varsitt håll hem x) eller sprang och sprang, nära på haha. 
nu sitter jag bara här ;D lagt in bilderna. fixade ju även mitt hår idag, under! stort tack till söta erika som står ut med mig (; 

 
våra kebabtallrikar på pizzaboden.


favoriten allibabba sen och handla godis & morotsjuicen.


jag med min nya rosa jacka, tacktack!

KYSS!
skriver innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0