min helg i vallåkra ;p

okej, nu ska jag börja berätta om hur min helg har varit och vad vi har hittat på med ;p
sov då hos min pojkvän på torsdagen också upp tidigt på fredagen för att göra sig iordning och packa in i bilen sen hämtade vi mull och sedan marthina (; där alice var, så jonny&jennifer kom dit för att hämta alice.
Därefter så körde vi till Lidl där alla skulle samlas, och då kom tidningen och intervjua lilla simon ;p haha!  Stog iaf där och väntade tills alla kom dit där, var en himla massa bilar. Skojskoj! Givetvis så kom tobbefavorit och brudarna senast hahaha x) Alex Böös bil gick itu så den åkte inte med upp så han och dennis kom senare på fredagen.
iaf så när vi var uppe och så ,så gick man mest och snacka skit med folket och lite så. Sen körde vi in till Helsingborg där dom flesta käkade på en mycket äcklig pizzeria, men jag,mandy,mill,sara&micke gick en runda i helsingborg! bl.a. MC donalds haha! Sen när vi kom tillbaka så blev det ner och åka med tobbefavorit i byn, gud vad han inte är rätt om bilen ;p fyfan! börna sönder flera däck,
Sen på kvällen blev det syppe, men jag drack faktiskt inte så himla mycket den kvällen, en halv Passoa typ?
jag,robin&lars satte oss i lars bil och kolla på Jalla Jalla hahaha x)
Sen vaknade man tidigt i bilen sen på lördagmorgon, ingen sömn "jo kanske 2 timmar" för robinhjärtat snarkar .......  Iaf så körde vi alla iväg till vallåkra träffen, kolla bilar och mög ;p jag är inte intresserad men det var kul att se dom "dom betedde sig som tjejer som ska shoppa haha ;p " På eftermiddagen så blev det ner i byn och kolla på alla som behandlade sina bilar dåligt haha ;p börna isönder däck som fan. Gatan var typ bara börn, såg inte vanliga assfallten. & där var tobbe igång igen. Alla åkte ner till helsingborg och åt, jag käka kebabtallrik ;D tillsammans med jenny bl.a. Sen tillbaka till Campingen och då blev det syppe ;D
Söndag, och då blev det upp mycket mycket tidigt för att åka in på träffen ännu tidigare, var där redan vid halv åtta tiden :/  Så då gick man runt där, men mycket trevligt iaf! kul att se pojkarna så himla glada hahahah.
Var dock där bara till 1 tiden för robin börja må sämre "han har körtelfeber..." så han,jag&marthina körde till skurup, så alltså var jag hemma vid halv 3 tiden? kanske något sånt.
ont i mitt ben som fan, mamma har försökt hålla på med de men går knappt att röra.. får se hur det ser ut i morgon, kan inte gå med byxben där, så använder jogginbyxor också har jag ena benet uppe vid knät hahah x)
nej nu är klockan halv 11, och jag ska sova! lär sova som en gud inatt asså! lovar.
Långt inlägg, hoppas ni orkar läsa? Läs mellan raderna annars, inte så himla viktiga saker där haha ;p
lägger dock inte in massa bilder, dom finns på bilddagboken så gå in på Sessaaan och gästlösenordet är Pitt  "kom inte på något bättre" men in där och kolla. kommer 2 bilder här, eller något.


tobbefavorit som börjar i byn, massa däck small x) haha!

på resturangen i helsingborg som alla åt på (:

campingen på morgonen, sov i bilen när detta foto togs ;p

inne på vallåkra träffen.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0