MMmmmMmmm..

gud så gott ! ;D sitter just nu och slickar på en hulkenglass, väldigt gott. dock en mycket speciell smak men en smak som man lär sig tycka om hehe.
jag&mamma var ute i byn, tog ut pengar sen handlade vi lite mat på coop extra "gamla AGS". Träffade även på min favoritfamilj, dahlgren. Camilla,Sofia&Lotta. Tycker synd om er, tänker på er <3 det är hemskt när något sånt händer men man får stå ut, och vänja sig ...
ska faktiskt lägga mig i sängen och läsa lite ;D finns inte så mycket att göra. älskling jobbar, fram till 19.00 ikväll :/ men imorgon kommer han nog till mig efter jobb,
blev inga slingor idag, blir imorgon istället (;
vill ut ikväll, ska ju bli sämre väder imorgon och därför måste man ju passa på, eller vad tycker ni? vill faktiskt ut med melissa, hade varit härligt för det va så längesen jag såg dig, pratade med dig i verkligheten eller skratta med dig..



KYSS!
snart vallåkra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0