mycket tvätt.

idag så har jag mest läst i min bok också slappat vid tvn framför The Hills på MTV (; gillar de programet, men tyvärr följer jag inte de riktigt som jag borde hehe ;p har ni själva kollat på de något?
Nu har jag tvättat klart, hade tvätt tid kl 16.00 så är jag klar nu, mycket tvätt denna veckan .. passa på att tvätta min nya jacka, hängt upp allt i vardagsrummet så allt är väl snart torrt, det mesta va det redan. Så då är allt rent och så till vallåkra, åker ju hemifrån redan på torsdag.. då blir det att sova hos älskling. alltså inget bloggande ifrån torsdag - lördag, kommer hem på söndag "vet dock inte tid" men då blir det massa blogg på kvällen, och mycket bilder.
hörs lite senare ikväll, ska gå och umgås med mor lite ;p sköt om er!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0