ny dag.

Nu är klockan 00.21, & alltså en ny dag. vet ni då vad det är för datum? 8 augusti, och det betyder att det är: år 08, månad 08 och datum 08.  080808, tyckte faktiskt att det va fräckt haha! mobba mig inte för de (;
faktiskt melissa som berättade de för mig, för själv hade jag aldrig kommit på de ;p hehe.
sitter och pratar med min mycket saknade vän pontus, inte träffat han på hur länge som helst. förr umgicks vi alltid, var alltid hemma hos dig med din kära mor som jag älskar! favorit mamman, måste komma och hälsa på er! hon är guld värd asså, så mycket hon ställt upp för mig, och absolut dig.
men dags för mig att sova nu? ska bara dricka upp mitt glas med multivitamin dryck haha ;D gott som fan! ensam inatt, mamma sover inte hemma .. så det blir att sova i hennes dubbelsäng, synd inte robinhjärtat är här nu ....

KYSS!
miss u ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0