ny data för mor

då har man fixat så mamma fått data på hennes rum, ser dock förjävligt ut hahaha ;p menmen vill hon ha en egen data så får hon ha så hennes rum ser ut så just nu ;p
tog min gamla skärm,tangentbord&mus. min data som jag själv skulla ha men sket i de, är så glad över min egna ;D där är allt som det ska vara liksom.
men nu är jag trött, mådde ju inte riktgit bra innan idag.. så ska faktiskt ta och sova redan ;D eller läsa lite i min bok SÅLD. inte kommit så långt iochmed robin sovit här och jag hos han från torsdag-söndag så ja ;p
men vi hörs imorgon, efter skkolan så ska jag&louise i ystad lite, handla lite och så.. så hörs efter de!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0