nydag.jatack!

vaknade imorse vid halv 10 tiden, skönt med ny dag! & hoppades direkt på att denna dagen skulle kännas bättre..
jag&mamma käkade frukost "vi var vänner igen nu .. bråkade lite igår" första gången jag och mamma bråkat, kändes hemskt även om det bara va ett litet tjaffs.
iaf så gick vi ner till byn sen, gick till Knut Pers för att hämta bilder från stenålders kamerorna vi hade förr "innan digitalkameran kommit haha" alltså var där bilder sen 2006, sen jag&sofia severin var i svarte,bonbonland och sen på molle på sjölandet, söderköping tillsammans med hela familjen också lite från norrköping. allt var på när mamma&pappa var tillsammans ;p sjukt att se sådana bilder haha.
sen blev det in på TREND sen Vera Moda. hittade dock en fin stickad tröja på TREND men köpte den inte, åker hällre in till malmö och hittar sånt jag absolut vill ha. får in där en dag med melissa (a vill det iaf! haha.
fikade på centrum sen, gott. också vidare för att handla lite mat, sola solarium också lite godis till kvällen haha.



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0