nyduschad och ren ;p

nu har jag precis tagit ett varmt bad, också har jag rengjort mitt hemska sår. aj så ont det gör :/ ska fan vara försiktig nästa gång jag ser något varmt eller så, kommer ha ärr hela mitt liv nu :( men detta är långt ifrån läkt, hoppas det snart läker asså ..... måste ha shorts och inget för såret för att det ska börja läka och det går inte precis i skolan där jag är  5 dagar i veckan, så kommer ta tid.. men i helgen blir jag hemma själv :( älskling ska på öltältet på fredag men ska försöka så han tar sig hit på natten "vet ej hur :( " annars blir jag ensam hemma då, och ensam hemma på lördag för då kan inte robin vara här. mamma ska liksom ut hela helgen :/ trodde själv jag skulle ut lite menmen.. sket sig så blir en tråkig ensam helg, hatar att vara ensam! iaf i denna lägenheten, anden Tage finns i min närhet vilket jag tycker är läskigt, ingen att prata med, allt är tyst. AHH VAD JAG HATAR DET! tycker ni själva då? skönt att vara ensam? ;p
men nu ska jag faktiskt lägga mig vid soffan och ta det lugnt ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0