regn, & åter regn ..

nu är det dax att skriva ett snabbt inlägg innan jag&mamma ska till byn och handla i detta regnet...
iaf, så sov ju min pojkvän här inatt igen! mycket mysigt <3 vaknade vid 10.00 typ, och då blev det frukost och ännu mera mys, han åkte hem sen för han hade glömt sin medicin ännu en dag ;p
men nu sitter jag här nyduschad, ska platta håret och sen handla. renbädda sängen också ;D
varför ska det vara sånt väder? .. väldigt tråkigt, men nu börjar hösten och det är snart min födelsedag. hoppas denna födelsedagen blir bättre än förra, du kanske förstör den igen? återstår att se (:
föresten så ringde limpan mig igår, mycket trevligt faktiskt. satt och snacka i typ 43 minuter, ett tag sen sist ju så hade mycket att snacka om.
men ska dra nu, har inte tid att sitta här mera ;P

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0