regnregn..

när skolan var runt 06.00 imorse så vaknade och det stänkte i mitt ansikte och lika snabbt somnade jag om men vaknade några minuter senare av att jag var blöt i ansiktet.
ojsan, fönstret var öppet och det ösregnade ute .... så upp och stängde fönstret & torka av min kära mobil x) sen somnade jag om väldigt snabbt igen.
vaknade vid 10.00 igen, & då blev det frulle tillsammans med mamma sen körde vi till Ystad där jag hittade ett par jeans till mig, när vi åkt hem så gick vi lite i byn där jag köpte en tjocktröja.
hem, och började måla luckorna i köket, som är klara nu snart. härligt!
tog ett varmt bad, med en himla massa skum ;D skönt! sen nu sitter jag mest här vid datan och kollar runder.. kom nyss en jäkla regnskur .. fan också! det som var så bra väder och allt.. blir helt deprimerad av att kolla ut ur fönstret och se att det regnar och höra massa åska .. menmen!
ikväll blir det att kolla på Borat (; haha!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0