sista dagen på lovet..

idag är det sista dagen på mitt sommarlov, sen börjar verkligheten imorgon ;p ska faktiskt bli mycket spännande med ny klass, nya bättre lärare och ny skola. inte samma vanliga skitta alleskolan med idiotiska lärare och hemska elever hahaha! men kommer sakna vissa av dom iaf ;p
har varit och handlat block, pennor och allt sånt idag (: så då har jag fått de gjort.
fick reda på folk som ska gå i min klass. 6 killar och 16 tjejer tror jag det var? har namnen på datan, men dom behöver jag inte ta upp här ;p men ska gå med louise adler iaf (; <3
imorgon blir det upp tidigt, sen möta jessica wallden också ta tåg & buss till berghusa skolan.
skriver mera lite senare,

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0