skolan är igång, på riktigt.

tycker ni också att skolan är igång på riktigt? man har börjat med riktiga lektioner, diagnoser och passa tider ;p nästan lite hemskt, men kommer bli kul och ser verkligen fram emot ettan, och ska verkligen kämpa för om 3 år så ska jag gå ut på trappan. Lycklig, fri & redo för livet.
sitter här nu, nyss skrivit lite om EU & sveriges grundlagar. bara lite smått till sammhällskunskapen ..
i skolan så har det ändå varit lugnt, massa lappar och skit nu i början givetvis ;p men snart börjar det ännu mer på riktigt, och då vill vi bara ha det som förr haha! men det är bara att puscha varandra (:
tycker klassen blri bättre och bättre, får mer kontakt med folket liksom.
men nu ska jag nog gå och duscha, skit trött och vill bara ha min pojkvän här! saknar han så tårarna kommer, vafan vi har ju inte varit ifrån varandra så länge, men gör ont i mig ....
sen ska han festa på fredag, öltältet i trelleborg så då får jag stanna hemma, ensam i min lägenhet "för mamma ska också dit liksom" .. såfår hoppas han löser det så han kan komma hit, får ju passa på nu innan han börjar jobba, fast på onsdag och förmodligen torsdag så ska han sova här ;D yeey äntligen!
får höras sen (:

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0