sov gott folket.

nej nu blir det dags för mig att sova ;D haha! pallar inte datan, blivit så himla trött på den ... på bilddagboken sätter jag "ögat" på alla, och här orkar jag knappt vara inne.... tröttnat på datan helt enkelt, har lite mer saker för mig än att sitta spikad här. har liksom ett liv (;
snackar med min pojkvän nu, ska lägga mig och läsa den hemska boken SÅLD ..
imorgon blir det upp kvart i 6 ...... suck! för jag ska fixa mig, fotas imorgon "fast bara ansiktet som tur är" men ändå, ta tåget kvart över 7, snacka om drygt menmen.
hörs imorgon, kanske! hinner inte skriva på morgonen och när jag kommer hem så är älskling redan hos migoch då ska vi till malmöfestivalen ... så får se om jag hinner skriva, han ska sova hos mig sen också ;D mysigt!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0