SOVDAGS (;

nu är klockan halv 1, och jag har faktiskt pratat med min pojkvän. det var riktigt skönt ... vi kom iaf överens om att han ändå skulle sova här imorgon och sedan i veckan, umgås i helgen hoppas jag absolut på, & det brukar det ju bli.
nyss kollat på en film med mamma, någon thriller. sjukt läskig x) haha! blev att kolla genom fingrarna i vissa tillfällen hahaha ;p har blivit sån sen vi flyttade till denna lägenheten, och tage "anden i lägenheten" ..
& till lite fakta nu ;p jag fyller snart år, brukar själv inte vilja fylla år för en viss person förstör alltid.. men nu längtar jag faktiskt lite, & hoppas på att det blir en bra födelsedag. 10 september, min dag!
försöker komma på vad jag önskar mig, hittade en sak idag. alltså en sån liten sak x) en rosa ros i en hög glasvas, också rosa "pärlor" nere i botten också hjärtan och lite sånt krummelur. tycker om sånt (a haha.
sen önskar jag mig en locktång, sån som erika har (; sen vet jag inte mer.. måste komma på, tycker inte om att få ett kuvärt med pengar i bara.. även om det är det man vill ha ..
hjälp mig med förslag, kanske något i Playboy? något rosa?
sista inlägget för dagen, gonatt

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0