sovgott!

nu är det faktiskt dags för mig att lägga mig i sängen, läsa några sidor ur min bok (a
nästan blivit boknörd haha, känns som det ända jag gör är att läsa .. usch vad det lät jobbigt för det är jag ju inte (; läst denna boken, eva&adam böckerna när jag va mindre ochc kanske 3 till. min mamma har hela tiden sagt att när hon var i min ålder så läste hon hela tiden, läste bok efter bok. en bok i veckan. ah gud (; haha!
men nu blir det gonatt. alla ni andra sover säkert redan?
blev många inlägg nu på kvällen, inte haft så mycket för mig haha ;p men beställa kläder blir de imorgon, skorna tar jag nog samtidigt? hrm, får se vad mammi säger haha ;p
gonatt läsare, kul att lite fler folk tittar in så fortsätt med de! <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0