Städning .. ;p

Nu är klockan snart 13.00 och jag är vaken ;D vaknade inte så himla tidigt faktiskt, men det är ju typiskt mig. men direkt när jag vaknade så tänkte jag på de mamma sa till mig igår:
snälla kan du inte torka av lite imorgon?
okeydå mamma, jag ska torka av tänkte jag. men jag har ju faktiskt inget bättre för mig, datan kan jag liksom sitta vid när jag är klar.
så upp och hoppa, tog på mig jogginbyxorna sen vek jag all tvätt från igår som hängde på tvättställningen, in med de i min/mammas garderob sen väck med ställningen så det såg bättre ut ;p
fram med trasan och sprayen, också gick jag och pula lite i lägenheten, torkade bl.a. allt i mitt rum, fyfan vad dammigt (a trodde inte det va så mycket men jodå, det kommer fram. diskat mina playboy glas som stog på hyllan, dom var mycket dammiga ;p haha! sen fortsatte jag i rästen av lägenheten, dammsugade lite "dock inte noggrant, bara lite sådär ;p"
Tog nyss fram min adidas bag där jag har packat lite som jag ska ha med till vallåkra (a eller lite och lite, blev fler plagg än vad som behövs men ska ju bli regn kanske så skit samma (; robinhjärtat kommer bli galen hahaha. sen täcke&kudde, spriten på de. hur ska jag få plats x)
nu ska jag ta mig ett bad innan mamma kommer hem, sen får jag äta något till frukost också.
vad ska ni alla göra idag?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0