STRESSAD!

får panik asså, vaknade kl 06.00 imorse för at hinna med tåget kvart över 7. i skolan så fotades vi och lite så, hade bl.a. följe med patric imorse ;D mycket trevlig prick!
sen efter skolan blev det att springa till bussen och sen på tåget, springa till gågatan där jag köpte ett par jeans, också hämtade mamma&jag mina 2 par nya skor, MYCKET FINA ! I LIKE HAHA!
sen hem, slängde mig i duschen, upp ur duschen, mamma i duschen, jag fönade, sminkade och klädde på mig, fixade brännskadan och sen svepte jag en tallrik med flingor och mjölk hahah!
har aldrig varit såhär stressad, sanning faktiskt!
missade tåget som jag&älskling skulle ta, 16.55 så vi ska ta det som går 17.25 ;D haha!
ska väl äta i malmö med dom andra sen blir det nog inte så mycket mer, än att glo lasse stefanz med allihopa ;D sen tar jag&älskling tåget hem till mig, sova här ;D sen ska jag upp tidigt till skolan.
myskläder imorgon, jatack!! ska ha någon ute-och-gå dag hahaha ;p
men har inte tid här, snabbt hejdå till er, hoppas ni haft det bra i skolan

xoxo/ Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0