svedala today

hej allihop, vad har ni hittat på med i denna fina sommardagen? kanske legat bakis ? ;p
själv så har jag faktiskt varit i svedala tillsammans med mamma, gick på svedalamarknad med mormor&moster sen blev det hem till mormor och åt bullar och snacka skit.
mycket fint väder! gick faktiskt i shorts och linne idag bara, så himla härligt men tyvärr ska det blir regn imorgon. men om det är sant återstår att se. dom har sagt de på tv, och skrivit det i tidningarna iaf .. :(
lämnade mina miss sixty jeans och tog ett par mindre storlek, ännu mindre än dom förra och dom förra var mindre än vad jag brukar. glad (; haha!
sen blev det solarium i skurup, sköööönt! är redan brunare, och ännu brukare ska jag bli ;D det är så avkopplande och man slumrar till en stund, och vaknar sedan av att man är klar. men gud så äckligt man luktar hahahha. direkt när jag kom hem så blev det en dusch ;p & nu sitter jag här.
ska ut och sätta mig på balkongen nu. sen kommer min pojkvän hit (:

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0