tidig kväll nu ..

hellu läsare ;D allt bra med er en kväll som denna? skola imorgon för dom flesta, nervösa?
själv är jag faktiskt inte ett dugg nervös, har ju jessica som jag ska pendla med imorgon också sen louise adler när vi kommer dit, träffade även louise en stund på kvällen ;D första gången vi snackat live hehe, så det var trevligt.
nu är klockan halv 10 snart, blir väl snart att sova ..... ställt mitt alarm på mobilen redan, 07.00 sen ska jag gå och möta jessica wallden halv 9, & sedan ta tåget mot ystad ;D & buss tillslut.
ser framemot det väldigt mycket ;D äntligen ny skola, väntat på det i 10 år nu hahahah, också nya lärare&folk. tacktack.
pratar med en Johanna som ska börja i min klass, letade upp henne på bilddagboken innan idag haha! & Kasim så hon har också min msn nu ;p
men ska gå och kolla på något "fisk program" på tv med mamma nu, folk som typ inte kan sluta fisa "vad jag har förstått" hör mamma nu hur hon skrattar ;p
skriver ett litet inlägg innan jag ska sova.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0